logo


LinkedIn Advertising

Voor B2B organisaties is LinkedIn een veel gebruikt social advertising kanaal. LinkedIn biedt goede mogelijkheden om de zakelijke doelgroep te targeten. Denk hierbij aan leeftijd, functie, regio en branche. In Nederland zijn er ruim 4 miljoen LinkedIn gebruikers die veelal hoog opgeleid zijn. LinkedIn is het perfecte kanaal voor het bereiken van een zakelijke of beroepsgerelateerde doelgroep. Door op LinkedIn te adverteren wordt awareness binnen de gekozen branche gecreëerd. Daarnaast worden klantrelaties versterkt en kan worden geadverteerd om vacatures in te vullen. Tot slot kan worden ingezet voor het verkrijgen van leads.

LinkedIn biedt drie verschillende vormen van adverteren aan:

  • De advertenties met een afbeelding (of video) in combinatie met een tekst.
  • Gesponsorde Updates: hier kunnen bedrijven vanuit hun zakelijke account de updates die zij plaatsen sponsoren.
    Door het sponsoren van een update bereik je niet alleen je leden maar kun je ook professionals bereiken buiten je bedrijfsaccount.
  • Display: de tekstlinks bovenaan de pagina of de vierkante banners.

 

De mogelijkheden

Wilt u graag advies over hoe LinkedIn Advertising het beste in te zetten voor uw organisatie? Perform Online denkt graag met u mee. Neemt u vrijblijvend contact met ons.