logo


Facebook Advertising

Gemiddeld checken mensen 30 keer per dag hun Facebook-account. Het bereik is hier groot en het is een zeer effectief netwerk om binnen te adverteren: nagenoeg elke gewenste doelgroep is hier aanwezig en de targeting mogelijkheden zijn erg uitgebreid.

Net als Google Adwords werkt Facebook Advertising met een veilingsysteem. Targeting binnen Facebook kan op diverse manieren. Denk hierbij aan demografische (geslacht & leeftijd) en geografische targeting. Echter, de kracht van Facebook Adverteren zit hem in het feit dat je kunt targeten op interesses van mensen, zoals koken, auto’s, sporten of goede doelen. Daarnaast is het ook nog mogelijk om te adverteren binnen een doelgroep die zich in een bepaalde levensfase bevindt, bijvoorbeeld net verhuisd, pas verloofd of getrouwd of onlangs ouder geworden.

Naast de goedlopende advertenties op iemands tijdlijn of de advertenties aan de rechterkant is ook het advertentiesysteem van Facebook volop in ontwikkeling. Bewezen effectief en belangrijke mogelijkheden van nieuwe adverteermogelijkheden zijn:

  • Remarketing

    Website Custom Audience
  • Custom Audiences

    ADD_CONTENT_HERE
  • Look a like Audiences

    ADD_CONTENT_HERE

De mogelijkheden

Bent u geïnteresseerd in een of meer advertentiemogelijkheden op Facebook? Neem dan zeker contact op. Wij denken graag met u mee over het bereiken van uw doelgroep.